Jak można by połączyć świat biznesu, edukacji i przemysłu samochodowego?

Ministerstwo Przedsiębiorczości oraz technologii wraz z określonym stowarzyszeniem oraz Polskim Związkiem Przemysłu Motoryzacyjnego zorganizowało drugą już edycję konferencji dotyczącej m.in. przemysłu motoryzacyjnego czy też edukacji.

Konferencja odbyła się pod koniec 2018 roku. Biorący udział mogli wtedy wysłuchać prelekcji dotyczącej napędów wodorowych czy pojazdów autonomicznych.
Nie często bywa tak, że w tym samym miejscu zbierają się przedstawiciele świata edukacji czy też takiej dziedziny jak przemysł oraz administracja, których współpraca może doprowadzić do realnej przemiany w otaczającej nas praktyce. Wyniki naukowe bez konkretnych wdrożeń raczej nie posiadają wartości, którą można przełożyć na korzyści finansowe. koła poliuretanowe bez udziału ludzi nauki nie musi wytwarzać nowoczesnych projektów, które oferują wymierne korzyści rynkowe. Do tego potrzeba właściwych regulacji prawa, które mogą gwarantować władze publiczne, gdyż ich brak redukuje niestety opracowywanie czy też komercjalizację nowatorskich rozwiązań.
zbyt wiele dokumentów

Autor: Clarence Risher
Źródło: http://www.flickr.com
Jest to naturalnie uproszczenie, lecz współpraca tych trzech grup jest niezbędna, żebyśmy dalej mogli obserwować intratne zmiany, w tym wypadku w branży motoryzacyjnej. Główną ideą narady Motoryzacja-Przemysł-Nauka jest połączenie biznesu oraz edukacji, jakim poparcia powinny dostarczać polskie władze. W aktualnym roku podczas narady zebrani goście mogli wysłuchać wielu bardzo merytorycznych prelekcji, które były wygłaszane przez ekspertów, czyli reprezentantów takich jednostek jak Ministerstwo Infrastruktury, Politechnika Warszawska czy Uniwersytet Warszawski lub Instytut Łączności.

Pierwsza część była poświęcona silnikom wodorowym i miała na celu udzielić odpowiedzi na pytanie, jakie są ich szanse na ich powszechne użycie zarówno na świecie, jak i w naszym kraju.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*